Als je video vastzit op 301 kijkers, gaat het tellen van het aantal kijkers dan wel door? (YouTube)

Het is een bekende bug op YouTube, sommige video's zitten soms een poosje vast op 301 / 302 kijkers.
Voorbeeld:
Als je video aangeeft 301 kijkers te hebben, maar je hebt er al 780, geeft je video dan na een poosje gewoon die 780 aan, of gaat hij verder met tellen bij 301?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Na een tijdje wordt het kijkersaantal niet meer bij iedere kijker bijgewerkt, maar om de zoveel uur. Het tellen van het aantal kijkers gaat dus gewoon door, maar wordt maar om de paar uur bijgewerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het bovenstaande antwoord klopt niet helemaal, dat hij vast loopt op de 301 is redelijk normaal, dit duurt normaal een dag of 2.

Dat hij blijft steken op de +-301 komt omdat youtube dan gaat checken of de views wel 'echt' zijn en niet van bots. Wanneer alles oke is gaat het gewoon weer verder zoals het was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.google.com/support/forum/p/youtube/thread?tid=17f0843c4bab76e8&hl=en&fid=17f0843c4bab76e800046f9188e038e6 Recently we have seen questions about why some YouTube video view counts "freeze" around 300 views. To help prevent confusion, we wanted to post a quick explanation of what's going on. View counts are extremely important to our community, so we work hard to ensure those view counts are accurate. Occasionally, when a video becomes popular quickly, it takes our computers longer to make sure those views are accurate. This means a video's viewcount may not update for several hours, sometimes allowing ratings and comments on the same video to climb temporarily higher than the views. So if you see your video views aren't moving, or that your video's comments and ratings are moving faster than your views, don't worry. If you're still getting views, the count should update soon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"This validation process becomes publicly visible when the viewcount reaches 300. At this point, the viewcount may slow or temporarily freeze until we have time to verify that all further views are legitimate." Dit is de officiële van Google: http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=175736
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dat geval verdient het wel een plusje. ;) Kwam een beetje ongeloofwaardig over gezien er per dag rond de 65.000 video's geupload worden, en ik me niet kon voorstellen dat dat allemaal handmatig wordt gecontroleerd. Maar na na dat artikel is het een stuk duidelijker. :)