Port Forwarding voor minecraft server?

Mijn vriend en ik willen graag port forwarding voor onze minecraft server (die nu nog via hamachi is). Alleen is het grote probleem dat ik niet mag port forwarding, maar ik heb nog een kleine extra router die gekoppelt is op onze hoofdrouter. nu is mijn vraag kun je ook port forwarding op mijn kleine router doen inplaats van port forwarding op mijn hoofdrouter? : De hoofdrouter is gekoppeld via adsl op het internet, daarop zitten alle pc's en op die hoofdrouter zit ook met een netwerk kabel de extra router verbonden (deze gebruikte we normaal voor het draadloze internet, alleen kan onze hoofdrouter daar nu ook voor worden gebruikt.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet mag portforwarden?
Tja...
Heb je een smartphone of zo ik weet niet wat je bedoelt
Ps ik heb niet alles gelezen dus je mag dit negeren

Het beste antwoord

Nee, de port forwarding kan alleen op de hoofdrouter, omdat dit de ingang is van het internetverkeer van buitenaf. Jammer maar helaas.