Is Facebook vanaf 16 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NU tv aan zetten op 3 nu debat er over

Antwoorden (3)

Nee. Facebook is voor 13 jaar en ouder.

http://www.facebook.com/help/?faq=210644045634222
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor. Ik ben 15 en heb ook facebook, niet gelogen over mijn leeftijd ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens het helpcentrum van Facebook:

"Wat is de vereiste minimumleeftijd om je te kunnen registreren op Facebook?
Om je te kunnen registreren op Facebook moet je dertien (13) jaar of ouder zijn. "

http://www.facebook.com/help/?faq=210644045634222

Maar maakt het je wat uit? De minimum leeftijd voor deelname aan Goeievraag.nl is ook 16 jaar en ik vermoed dat je daar ook niet aan voldaan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En daar komt bij dat Facebook zich niet aan de Nederlandse / EU wetgeving houdt, terwijl er genoeg juridische discussie is waaruit enigszins naar voren komt dat die voor hen ook geldt v.w.b de gebruikers hier. 16 is in Nederland de minimale leeftijd voor deelname aan dergelijke sites, tenzij onder die leeftijd uitdrukkelijke toestemming van de ouders is verkregen (en dan niet een vinkje zetten bij mijn ouders zijn akkoord o.i.d.) +1 trouwens.