Hoe convert ik een Iso file naar een Mp4 of Avi file ?

Ik heb een paar iso files, maar daar wil ik mp4 of Avi van maken, hoe doe ik dat ( graag een goeie uitleg )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
9.8K

Antwoorden (4)

De filmpjes staan er meestal op in zo'n soort formaat...

de ISO file is een virtuele cd.

Deze kan je uitlezen in een virtuele drive of op cd branden.

Ik gebruik voor het virtueel "mounten" (afspelen, uitlezen) van cd's Virtual Clonedrive:

http://www.slysoft.com/nl/virtual-clonedrive.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is het correcte antwoord. Wat je ook kan doen is de ISO file uitpakken naar de bestanden. En die bestanden kun je dan converteren. Een ISO file uitpakken kan met WINRAR
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke
hier voor heb je dan een converter nodig.
Aimersoft zou je hiervoor kunnen nemen hier kun je naar nog meer bestandstypen converteren dan mp4 of avi.
bij de bron zit een uitgebreide uitleg en een video.

laat even weten als je er niet uit komt!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is die gratis ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens de bron wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je krijgt uiteindelijk een watermark
any dvd converter pro van anvsoft

-bestand importeren
-keuze maken in uitgangs formaat
-converteren

kan ook youtube rippen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
any dvd kan geen iso aan. Bij anydvd moet je basis al een mediaformaat zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@haelenaar, ik was sceptisch, dus net geprobeerd, echter je heb ten volste gelijk.
Nou, eerst maar mounten dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@haelenaar dus als je een Iso file hebt en je wil hem in zn geheel veranderen in Avi of Mp4 dan moet je hem eerst uitpakken met Winrar ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yeps. Eerst uitpakken. En dan converteren.
Eerst download je PowerIso en pak je het ISO bestandje uit naar een gewenste map. Indien het geen MP4 of Avi bestand is kun je deze gewoon converteren met een programmatje genaamd FormatFactory
http://www.formatoz.com/
Succes.