snelkoppeling openen met 64 bits?

als ik een snelkoppeling op mijn bureaublad maak en hem dan open dan maakt hij 32 bits en dan krijg je zoals je op de afbeelding hieronder ziet 2 internet explorer tekentje. zou ik er gwn dat hij met 64 bits opstart en een icoontje blijft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een snelkoppeling is niet gebonden aan het programma waar je hem mee maakt maar waar hij via instellingen aan gekoppeld is.

Open 32bits IE en ga naar instellingen (het radartje rechtsbovenin) Internet Options>Programs>Make Default knop indrukken, maar dan allemaal in het Nederlands.

Nu opent alles in 32bits IE als het goed is.

Toegevoegd na 1 uur:
Druk windowsknop in
Tik: bestandstype (enter)
klik huidig standaardprogramma aan
zoek internetexplorer op en het bestandstype (.website)
verander naar 64bit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil dat de snelkoppeling met 64 bits internet explorer opent dat is het probleem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:D Nou ik ga niet vertellen hoe je dat moet doen, maar als je na kan denken kom je er wel achter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker 64 bits openen en dan make default drukken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pcies!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hum zit zelf wat te proberen en lijkt niet te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antwoord bijgewerkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh wat dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je al hoe het dan mischien moet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekijk laatste deel antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat lukt niet helemaal. moet ik dan naar proram fuiles en dan internet explorer ik weet niet waarik voor 64 bits kies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.Druk windowsknop in (dus de knop linksonder toetsenbord -of linksonderin je scherm-) 2.Tik het woord: bestandstype* (druk op enter) *Je krijgt dan te zien: Een bestandstype altijd met een specifiek programma openen. Dubbelklik dat of enter. 3. Klik huidig standaardprogramma aan
zoek internetexplorer op en het bestandstype (.website)
verander naar het programma Internet Explorer64bit Als het niet lukt geef dan aan waar je vastloopt Je komt er ook zo: Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Standaardprogramma's\Koppelingen instellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon zoeken naar .website in de laatste stap zonder dat je op standaardprogramma klikt. Dan staat die dus bijna onderaan.

Andere antwoorden (1)

32 bits en 64 bits zijn anders.
Als je besturingsysteem 64bits gebruikt kan hij geen 32 ondersteunen.
Andersom ook niet.
Dus snap je vraag niet.
Als je geen icon krijg omdat t 32 is dan moet je een snelkoppeling maken van 64bit ie.exe dan krijg je wel een icon .
Verwijder dan de 32bit snelkoppeling en voila.

Alleen nog slepen naar je taakbalk en die oude ie snelkoppeling verwijderen en klaar is kees
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
linksonderin is de incoon van internet explorer 64 bits maar als ik een snelkoppeling maak en ik vul de url in en de naam dan start hij automatisch op via 32 bits en dan krijg ik ene niew icoontje in mijn taakbalk zoals je ziet en dan heb ik 2 verschillende maar als ik een snelkoppeling maak kan ik dan ergens instellen dat als ik die open hij meteen via 64 bits gaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-
Hogere bits systemen ondersteunen bijna altijd lagere bits programma's. Mijn 64bits Windows ondersteund gewoon 32bits programmatuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar 32bits ondersteunt geen 64?
Oke dat wist ik nog niet, Nickme ik zou het verder echt niet meer weten.
Vind het raar dat als je een snelkoppeling maakt hij naar 32bit gaat.
Is er niet een optie oid tijdens het maken van de snelkoppeling?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ben ik nu ook aan het uitzoeken maar weet het nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
want hij moet geopend worden met 64 bits ( de snelkoppeling) dan is het opgelost want de icoon links onderin is van 64 bits en als je een snelkoppeling van 32 bits open klikt pakt hij een nieuw icoontje.