Hoe krijg ik weer een marktplaats met opmaak? (zie toelichting)

Marktplaats.nl doet het niet meer goed bij mij. De pagina wordt wel weergegeven, maar zonder opmaak... Heel vervelend! Andere websites doen het wel gewoon.
Het ligt niet aan marktplaats, want op andere computer wordt marktplaats wel juist weergegeven.
Het ligt niet aan mijn browser, want IE en FF doen allebei precies hetzelfde.
Ik heb al diverse scanners over mijn systeem gehaald, geen van allen had iets gevonden.
Opmaak staat in mijn browser uiteraard op ingeschakeld.

Wie weet wat het is en/of hoe ik het weer goed krijg? :-(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

Gisteravond schreef ik als reactie op je vraag dat ik graag het antwoord wilde weten, omdat ik hetzelfde probleem had. Ik ben toch zelfs blijven vogelen, want het irriteerde me mateloos dat diverse sites niet werkten.

Nu denk ik dat ik goed nieuws heb!

Ik heb een Windows Herstelpunt van het begin van deze week genomen. Ik wist zeker dat alle sites toen nog goed werkten. Ik heb de computer laten resetten naar de toestand op het moment van dat herstelpunt.

En nu werken de sites weer!

Ik hoop voor jou dat het ook in jouw geval de oplossing is van je probleem. Succes ermee!

Toegevoegd na 3 uur:
Ik had ook al allerlei dingen geprobeerd:
- Alle instellingen van IE op de standaardwaarden laten zetten.
- Alle cookies en de browsegeschiedenis verwijderd.
- Virusscan uitgevoerd.

Ik merkte ook steeds meer gekke dingen:
- Ik kon geen enkele ' (apostrof) typen, het werden er gelijk twee ''.
- Als ik op links klikte om naar site te gaan, werd ik naar een heel andere site gestuurd, die niet overeen kwam met wat er in de link gedefinieerd was.

Ik ben nu een paar uur bezig na het instellen van het Windows Herstelpunt, en ik heb geen enkele probleem meer gemerkt. Alle problemen die ik had, zijn opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat er geen eerder herstelpunt is? Heb je al bij maart gekeken? Bij mij komt eerst alleen april in beeld, maar ik kan op een pijltje naar links klikken en dan kom ik bij maart. En daar zijn ook nog heel veel herstelpunten te vinden. Ik hoop voor je dat het nog gaat lukken, je probleem lijkt erg veel op mijn probleem. Het is erg irritant!

Andere antwoorden (3)

Welk besturingssysteem heb je?

Ik wil je adviseren om je "cookies" te legen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het proberen via google want het kan zijn dat het op de mobiele modus is,je kan ook proberen je cookies te verwijderen en door maar 1 startpagina te kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dit probleem ook gehad,toen had ik 2 startpaginas ik verwijderde een en had weer opmaak :s
Zo te zien gebruik je Firefox. Daar heb je in de menubalk, die bij jou niet te zien is, de mogelijkheid te klikken op Beeld. Als je vervolgens kiest voor Paginastijl, dan zie je bij Marktplaats waarschijnlijk "Geen Stijl" staan. Door het daar aan te passen naar Basisstijl krijg je weer de normale opmaak te zien.

Toegevoegd na 9 minuten:
Voor de zekerheid ook nog even de informatie dat je de werkbalk tevoorschijn tovert door op het pijltje bij Firefox te klikken. En dan bij Opties de Menubalk aan te vinken.
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraagsteller schrijft dat het niet aan zijn browser ligt, omdat FF en IE hetzelfde beeld geven.
Dus het wijzigen van een FF-instelling zal niet de oplossing van dit probleem zijn, vrees ik.