"De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina" Is dat een beveiligingsrisico?

Het gebeurt nogal eens als ik een van mijn nieuwssites open... Wat is dit en is het een beveiligingsrisico als ik die melding zie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Nee hoor, dat betekent gewoon dat de site zo retetraag is dat je er bijna niet op komt. Server met te weinig capaciteit of verkeerde host. Het is in elk geval geen probleem van JOU kant, en je loopt er ook geen risico mee. Internet barst van dat soort sites.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor je duidelijke uitleg!