wie kan me helpen draadloos internet terug te krijgen?

Hallo,

ik heb heb denk ik zelf per ongeluk iets verwijderd op mijn computer, waardoor hij geen verbinding meer maakt met draadloos internet. Wanneer ik zoek via netwerkcentrum geeft hij ook geen enkele mogelijke verbinding in de wijde omgeving aan. Ik weet niet precies wat ik heb verwijderd, maar eerst stond er onderin de taakbalk een icoon met draadloos netwerk en nu niet meer. Ook bij netwerkcentrum staat alleen nog LAN netwerk en geen wireless.
Ik kan nu dus met die computer niet meer op internet.
Hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als je computer een laptop is, bestaat de kans de je het knopje/schakelaartje "draadoos internet per ongeluk hebt aangeraakt.

Sommige laptops hebben zo'n knopje. Ik heb een Acer die dat heeft en mijn vriendin haar Sony Vario ook.
11 jaar geleden
Start gewoon de computer opnieuw op. Als het goed is herkent hij de netwerkkaart opnieuw en werkt alles weer als voorheen!