ik kom niet op mijn hotmail vanwege de melding: 'De verbinding werd geherinitialiseerd.'?

sinds een paar dagen krijg ik elke keer als ik mijn hotmail probeer te openen de melding: De verbinding werd geherinitialiseerd.' ik heb al onder andere geprobeerd om de cookies te verwijderen en mijn wachtwoord te veranderen. ook is het probleem op elke computer waar ik het tot nu toe op heb geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je systeem je netwerk even uitschakelt met bepaalde dingen die je doet.
Een oplossing?

Ga naar netwerkcentrum
Klik nu op netwerkverbinding beheren.
Dubbelklik nu op draadloos verbinding
Klik op eigenschappen van draadloos netwerk
Daar staat het.
Standaard is dit:
Automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is.
De rest moet uitgevinkt zijn.

Voor vista moet je dit wel zo instellen:

Netwerkcentrum
Klik bovenaan op aanpassen
Geef in vakje de naam van de router
Vink particulieren aan.
Klik volgende en dan sluiten

Klik onderaan op:
Netwerkdetectie: ingeschakeld
Bestand delen: ingeschakeld
Openbare mappen: ingeschakeld
Wachtwoord: uitgeschakeld
Klik op draadloos netwerk beheren
Klik op de modem
Klik op verbinding indien aanwezig.
Sluiten