Waarom kan ik niet meer aanmelden bij hotmail?

Ik zat op MSN, had van een contactpersoon de toegang beperkt, en later verwijderd. En nu ik naar hotmail ga zit ik wel in deze link: https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1352359134&rver=6.1.6206.0&wp=MBI&wreply=http:%2F%2Fmail.live.com%2Fdefault.aspx&lc=1043&id=64855&mkt=nl-nl&cbcxt=mai&snsc=1 maar het hele scherm is wit en ik kan niks meer doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
3.1K

Antwoorden (2)

hotmail houdt er mee op! alle hotmail wordt outlook.
als iets ophoudt, is het niet logisch dat je je nog kunt aanmelden.

Toegevoegd na 23 minuten:
E-maildienst Hotmail gaat na 16 jaar met pensioen. Microsoft gaat namelijk over op een nieuwe online dienst: Outlook. Wat gaat er veranderen en wat moet je weten? Kijk hier!
Het nieuws dat Hotmail stopt, zorgde dinsdagavond bij veel mensen voor behoorlijk wat paniek. Veranderingen? Daar houden (veel) mensen niet van. Maar is dat terecht?

Vooruitgang of niet!?
Volgens Joris Peterse van Computer! Totaal is het nieuwe Outlook.com een vooruitgang. "Hotmail was flink verouderd. En als er iets vernieuwde, was dat eerder een stap terug. Outlook.com is meer van deze tijd, vooral doordat al die sociale media zijn geïntegreerd."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Het houdt niet op, het word veranderd. En dat gaat pas per januari of zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ritsuka: hotmail houdt wel op. echter je hoeft als hotmail-klant niets te doen, dan wordt je automatisch outlook-klant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik ben al een paar weken geleden vrijwillig overgegaan op Outlook, is gewoon een wat gemoderniseerde versie van Hotmail, en je houdt ook gewoon je hotmail email-adres.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het een goed antwoord! Als de link van outlook erbij stond http://www.outlook.com en dat je daar gewoon kan inloggen met je hotmailaccount en wachtwoord was het nog véél beter geweest!
Want als je daar inlogt dan ga je automatisch over van hotmail zonder moeilijk gedoe naar outlook.
Je hotmail-emailadres blijf je behouden, maar je moet voortaan inloggen op www.outlook.com.

Msn stopt er ook mee (net zoals hotmail), je kunt skype of whatsapp als alternatief nemen.