Ik heb een vraag over internet explorer?Zie toelichting.

Sinds eergisteren krijg ik tijdens internetbankieren een waarschuwing dat ik een verouderde explorer gebruik( onveilig) en sluit mijn pagina .Ik gebruik explorer 8.Volgens mij de nieuwste op dit moment.Ik heb mijn bank gebeld maar zij kunnen mij op dit moment niet helpen.Het wordt door de bank wel onderzocht maar dit kan 5 tot 7 dagen duren voor ik antwoord heb.Weet iemand vanjullie wat er aan de hand kan zijn??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Check of alles klopt op je computer.

Banken doen er alles aan om hun websites optimaal te beveiligen. Maar ook de beveiliging van uw pc moet in orde zijn. Controleer daarom regelmatig uw software.

http://www.3xkloppen.nl/check-of-het-klopt/

Toegevoegd na 6 minuten:
Als alles klopt en je krijgt nog steeds de foutmelding zou je Internet Explorer 8 opnieuw kunnen installeren;

http://www.microsoft.com/netherlands/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

U heeft gelijk u gebruikt de nieuwste versie van Internet Explorer. En dat u die irritante waarschuwingen krijgt snap ik niet. Er zijn mensen die ik ken die gebruiken IE (Internet Explorer) 5 en die krijgen niet eens een waarschuwing. Belachelijk! Helaas ben ik een Firefox gebruiken en een Google Chrome gebruiker en heb ik dus voor u geen oplossing. U kunt natuurlijk aan mensen vragen die er wat meer verstand van hebben (misschien zelfs een computerwinkel) of er een oplossing is. succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
internet eplorer 8 eraf halen en terug gaan naar versie 7 ik heb het probleem ook gehad na instalatie van ie8.0 daarna eraf gehaald en nergens last van gehad daarna ook andere sites gaven problemen met ie8.0 sinds ik weer terug ben bij 7.0 geen problemen meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je gewoon de laatste versie hebt is er niks aan de hand, eventueel kun je kijken bij microsoft voor een update. Het lijkt mij echter eerder dat iemand je naar een bepaalde site proberen te lokken om een door hun aangepaste versie te downloaden met alle gevolgen van dien.