Internet problemen op mijn telefoon, kan iemand mij helpen?

op mijn mobiel ontvang ik thuis geen wifi, maar bij iemand anders thuis wel
ik heb de goede code gebruikt en heb een kpn router en vodafone mobiel,

maar het vreemde is , dat mijn laptop wel draadloos internet ontvangt thuis.

kan iemand mij hier alstublieft mee helpen?, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Goedeavond,
Om je probleem op te lossen moet je eerst je mobile netwerk uitschakelen,
je gaat als volgt te werk, instellingen > draadloos en netwerken > mobile netwerk en dan vink je bij gegevenstoegang het vinkje uit. nu dat uit staat kan je overal, dus ook bij jou thuis op internet.
Dit zou volgens mij moeten werken.
Groetjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je bij de code wel gekeken naar hoofdletters? Het kan ook zijn dat je kpn modem op een draadloos kanaal staat waar je telefoon niks mee kan, dit kun je aanpassen door in te loggen op je modem, en dan te kijken bij wireless instellingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via je router is het ook mogelijk om nieuwe 'wi-fi 'bronnen uit te schakelen, dat je bijvoorbeeld zegt; 'Ik geef alleen deze laptop toegang tot mijn router ' dan is het voor andere niet mogelijk om zich er ook nog bij aan te sluiten. Ik zou zeggen kijk eerst even daarnaar