Hoe verwijder ik ''Hola search''?

ik heb iets geïnstalleerd en als ik nu een nieuw tabblad open (in Firefox), dan komt er een scherm dat lijkt op Google, maar dan met een konijn i.p.v het Google logo. De lay-out is ook iets dan Google. Ik heb het programma verwijderd, maar die startpagina als ik een nieuw tabblad open blijft nog steeds Hola search. Hoe verwijder ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Klik linksboven op oranje Firefox tab en dan op Opties -> Opties -> Algemeen
Verander de link voor Startpagina naar een door jouw gewenste startpagina.

Toegevoegd na 6 minuten:
Bij verwijderen van programma's kun je overigens het beste Revo Uninstaller gebruiken. Dan worden ook restanten van het programma zoveel mogelijk verwijderd.

Toegevoegd na 1 uur:
Het is mogelijk dan een plugin. Probeer die uit te schakelen en te verwijderen. Kijk in de bron link ook bij Handmatig een plug-in de-installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer dan het "Hola programma" eerst opnieuw te installeren. Vervolgens verwijder je het dan grondig met het programma Revo Uninstaller.
Als dat ook niet lukt: "Iets geïnstalleerd" is een beetje te vaag. Vul dan je vraag aan met de exacte naam van het "Hola programma", dan kunnen we je vraag beter beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hetzelfde probleem bij het installeren van de bs player is holasearch meegekomen, ziet er uit als google maar is het niet, het is oervervelend. Bij mozilla is het als een extensie, als ik deze verwijder komt het bij opstarten van de pc gewoon weer terug. Internet explorer is het totaal in verweven. Malwarebytes vindt niks
Download het programma Spybot - Search & Destroy (gratis) en laat dit programma je computer scannen. Dat duurt lang (bij mij totaal 850.000 bestanden - duur 45 minuten) Daarna de knop ''herstellen'' gebruiken. Bij Internet Explorer helpt dit absoluut !