Is er een live stream op internet tijdens Koninginnedag van alle feestelijk heden in Amsterdam?

Ik moet 30 april werken en mijn werkgever heeft geen tv/radio aansluiting in de winkel, we hebben gelukkig wel wifi!
We verwachten geen drukke dag en daarom willen wij, het personeel, deze bijzondere dag graag live volgen op de computer. Is er op internet "iemand" die deze dag de uitzendingen live streamd? Uitzendinggemist is dus geen optie!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De nos zal het ongetwijfeld de hele dag wel streamen, net zoals ze destijds het huwelijk van Prins William & Kate ook via internet uitzonden en net zoals ze alle belangrijke sportevenementen waar ze de rechten voor hebben ook streamen.

www.nos.nl