Waarom zijn al mijn favorieten 'papiertjes' in google chrome?

Normaal staan er gewoon pictogrammen van de site, maar bij mij zijn het allemaal dezelfde papiertjes.
Aangezien ik ze allemaal geen naam heb gegeven omdat ik aan het pictogram kon zin welke site het is en het veel ruimte bespaard kan ik het nu niet meer zien.
Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb geen idee hoe je die oorspronkelijke pictogrammen weer tevoorschijn kan toveren (ik roep zelf ook hulp van derden in als zoiets zich voordoet) maar in afwachting van een degelijke oplossing kan je misschien gewoon met de cursor op het icoon gaan staan en in principe zou er dan de naam van de inhoud dienen te verschijnen zodat je wel degelijk weet wat er onder dat identiek papiertje schuilgaat. Hopelijk heb je funny baat bij het antwoord van funkeydogz ;-) Liefs en veel Succes ermee!

Antwoorden (1)

Kan afhankelijk zijn van een aantal dingen maar je zou het volgende eens kunnen proberen:

CTRL + Shift + R, dit refreshed en leegt de icon-cache, herstart chrome, klik evt op de icons om ze ter herladen.

Of je kan je icons-cache file weggooien en hiermee door chrome een nieuwe laten maken;
1. sluit chrome
2. navigeer naar en verwijder je 'favicons' file (in windows 7 staat die hier: C:\Users\Your Username\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default) (in Windows XP staat die hier C:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default)
3. Start chrome
4. bezoek evt de sites om de icons te herladen