Hoe fix ik Mozilla Firefox?

Ik gebruikte maandenlang de browser Mozilla Firefox. Op een gegeven moment besloot ik over te gaan op Chrome, omdat Firefox lang moest laden, en halve webpages weergaf. Cookies, cache etc legen heeft geen nut gehad, dus heeft iemand tips hoe ik dit kan fixen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb hem ook al opnieuw geïnstalleerd, maar dit had ook weinig nut...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klik in firefox op Help en dan op Probleemoplossingsinformatie.
Amadea
10 jaar geleden
Ik heb het af en toe. Dan laat ik de CCleaner de oude bestanden even opschonen. En daarna werkt het weer goed.

Het beste antwoord

Met bijvoorbeeld ccleaner je hele pc opschonen. Misschien zit de fout niet in Firefox. Ook een goed virusscanner is van belang.

Zelf op mijn pc nooit problemen met Firefox.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb zelf een virusscanner van KPN, maar die geeft niks aan...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde met Firefox. Blijft hangen. Crashes , geen afbeelding weergave. Ook met chrome uiteraard aan de slag. Ik heb een laptop. Ik kom er helemaal niet uit. En Java pakt Firefox niet. Pffff
Amadea
10 jaar geleden
@marrie63: Dan moet je een update van Java downloaden. Want de verouderde versie werkt niet meer, maar de nieuwe wel hoor!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb het gedaan, direct is Chrome ook een stuk sneller. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Start Firefox eens op zonder add-ons. Deze willen nog wel eens voor instabiliteit zorgen.