Bij welke provider kan ik gratis bellen(zonder starttarief)en internetten voor een vast laag tarief? (Heb nu Telfort), hier wil ik van af.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Nou Ziggo heeft dergelijk pakketten alleen de service is beroerd, dus als je dat niet erg vind...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kun je opzoeken bij bellen.com combinatiepakketten enz
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
TANSTAAFL! (Of: voor niets gaat de zon op!)

Niemand is zo gek om je gratis bellen*) aan te bieden. Soms heb je flat fee. Dat betekent zoveel als dat je voor een vast bedrag veel mag bellen, maar niet onbeperkt (fair use policy).

*) Naar het gewone telefoonnet. Je hebt wel aanbieders waar je onderling gratis kunt bellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
UPC heeft wel iets in die richting. Goedkoop zijn ze niet echt en je moet kabel-tv afnemen.