Hoe exporteer ik mijn Chrome-bladwijzers naar Opera?

Ik heb Opera gedownload omdat ik benieuwd ben hoe dat is. Ik heb lang Chrome gebruikt en wil mijn bookmarks (bladwijzers) kopiëren. Dit zou moeten kunnen met de knop ‘bladwijzerimport’ in het menu linksboven, maar die knop blijft lichtgrijs in plaats van donkergrijs (zie link).

Het is me al gelukt de bladwijzers uit Chrome te exporteren en ze op te slaan als HTML-bestand. Alles wat ik nu nog moet doen, is ze importeren. Wie biedt hulp?

Screenshot: http://imageshack.com/a/img5/6167/wabt.png

Dank!
~Amfi

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Je hebt gelijk, ik heb Opera gedownload en het even getest, en kreeg dezelfde grijze knop.
En er zijn meer gebruikers die hier last van hebben.
Oplossing blijkt een Bookmark Manager als Compass te gebruiken.

Toegevoegd na 12 minuten:
De importeerknop werkt alleen als je een oude versie van Opera op je pc hebt staan, teneinde de bookmarks hiervan te importeren.
SimonV
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Nog bedankt voor de plus voor m'n vorige antwoord!