Hoe krijg ik vervelende reclame weg van remarkit?

Sinds vandaag komt er reclame op mijn browser en in kleine lettertjes staat er remarkit bij. Hoe krijg ik die weg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het gaat om adware / malware. Probeer het te verwijderen met Malwarebytes http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/ of als dat het niet vindt met ADWCleaner of Junkware Removal tool.

Een andere mogelijkheid om van het probleem af te komen is je pc terugzetten naar een vorige situatie met systeemherstel.

Voor de zekerheid na verwijderen van de malware ook je pc scannen op virussen met een goede virusscanner. Gebruik ook altijd de Windows firewall op je pc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt ook adblock installeren dit progama blockt alle advertenties in je internet browser