hoe verwijder ik websearch van google chrome?

ik heb al van alles geprobeerd: het staat niet bij instellingen google chrome> extensies. windows> programma verwijderen: staat websearch niet bij. zou iemand alsjeblieft willen helpen. er staan ook telkens blauwe lijntjes onder woorden in mijn chrome :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
3.2K
Amadea
10 jaar geleden
Ai, dat is malware...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Info:
http://malwareinfo.nl/web-search-verwijderen-websearch-com/

Antwoorden (2)

Het gaat om malware, een browser hijacker en zeer hardnekkige adware variant, wat je zou kunnen verwijderen met ADWCleaner. Sluit al je browsers en doe een scan met ADWCleaner. Mocht het met ADWCleaner. niet goed lukken probeer het dan met Junkware Removal Tool.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je gaat links onderin druk je op windows balletje je tikt in programmas en onderdelen je zoeket websearch op je klikt hem aan en je drukt bovenin op verwijderen en dan adw cleaner en avast.