Als ik Brussels Airlines intik in Google Chrome krijg ik telkens iets anders...wat kan ik best doen?

Google Chrome werkt perfect bij mij. Maar als ik Brussel Airline intikte, kreeg ik plots een erotische site. Ik heb deze gesloten, en opnieuw geprobeerd. Maar weer kreeg ik iets anders.
Bij Mozilla ging het (op dezelfde laptop) perfect.
Wat kan ik best doen? Is er een mogelijke besmetting en zo ja, waarom enkel bij "Brussel Airlines"?

9 jaar geleden
in: Internet
ItisILeClerc
9 jaar geleden
al gescand met MBAM?
gvrox
9 jaar geleden
Weet je zeker dat je (de eerste keer) niet een klein tikfoutje hebt gemaakt ?
liveisgreat
9 jaar geleden
haha, nee hoor gvrox. maar ik ging er wel vanuit en heb dus opnieuw geprobeerd. als ik seks wil zien type ik geen "Brussels Airlines" als link hoor :-)
Gescand met MBAM heb ik nog niet. Zal het eens opzoeken op internet...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik Brussels Airlines intik krijg ik wel gewoon het "normale" resultaat...

Het beste antwoord

Het kan malware zijn die zoekopodrachten omleid naar andere sites. Probeer het eerst eens met MalwareBytes https://www.malwarebytes.org/free. Sluit je browser en scan je pc daarmee.

Vind Malwarebytes niets of blijft het een probleem, dan probeer je AdwCleaner. Scan na verwijderen van de malware je pc op virussen met een goede virusscanner. Gebruik een gratis virusscanner wel in combinatie met de standaard Windows firewall.