Wachtwoord vergeten? Waarom vraagt hij niet om een geheime vraag?

ik ben mijn wachtwoordkwijt, ik doe dan wachtwoord vergeten. vul me amail adres in en die code dan stuurt ie automatisch een breicht naar me postvak. ik krijg geen keuze voor een geheime vraag! kan iemand mij dat uitleggen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Weet je wel zeker dat je het goede e-adres probeert te banderen?
Ik heb een gmail adres met als stukje voor het apestaartje mijn voornaam.
Je wilt niet weten hoe vaak ik op mijn alternatieve e-adres zo'n wachtwoord-ophaal mailtje krijg, omdat andere mensen met dezelfde voornaam denken dat voornaam@gmail.com hun e-adres is, sommigen zijn zelfs zo hardnekkig dat ze het 4x in tien minuten proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht was je destijds vergeten die geheime vraag te maken... Sites (Servers) vergeten niets, dat is iets wat zeker is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De email die hij stuurt is om een nieuw wachtwoord aan te vragen. als jij een geheime vraag (eigenlijk een geheim antwoord) had ingevuld kreeg je na het invullen van de code de vraag of je een email wilde om je wachtwoord te herstellen of je geheime vraag wilde beantwoorden