Ik heb een raar internet probleem, Kan iemand me helpen?

Bij de meeste website's krijg ik ''Web site blocked by filter''. zoals bij youtube. Ik heb dringend antwoord nodig want ik moet mijn mail lezen en dat kan niet!.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
9 jaar geleden
is er een filter op de pc gezet door je ouders dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En wat gebeurd er als je je virusscanner draait? Dit zou een virus kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iemand heeft er een filter op gezet. Probeer je het vanuit huis, werk, school, etc? Als het vanuit huis is, heb je dat zelf gedaan of iemand anders. :) Heb je al geprobeerd met een andere browser zoals Internet Explorer?

Het beste antwoord

Typ in je browser:

chrome://settings

Scroll naar beneden totdat je bij ‘advanced’ komt.

Scroll verder tot aan ‘Network’, klik dan op ‘change proxy settings’.

Een venster opent en klik op het tabje ‘security’ daar.

Dan zie je 4 icoontjes, klik op de meest rechtse (‘Restricted sites’) en dan daar onder op ‘sites’.

Nu zie je geblokkeerde websites die je kan verwijderen door ernaast op remove te drukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Het werkt!

Andere antwoorden (1)

Deze websites zijn geblokkeerd in je router, waarschijnlijk door je ouders of iemand anders die toegang heeft tot de router. Waarschijnlijk willen ze dat je je tijd aan je huiswerk besteedt ;-)
bamibal