Hoe download ik Google chrome zonder Internet Explorer?

Een tijd geleden heb ik op Google Chrome adblock gedownload en die deed het een poosje prima. Daarna begonnen er steeds meer ads te verschijnen en ik heb adblock toen verwijderd en geprobeerd het opnieuw te downloaden. Dit heb ik een paar maal een aantal weken lang geprobeerd, maar Google chrome gaf steeds een 'network error' aan.
Ik heb hierom Google chrome verwijderd, in de hoop dat het weer normaal zou doen als ik t opnieuw installeer. Helaas doet nu mijn Internet explorer het niet en vraag ik me af hoe ik dan Google chrome weer terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Antwoorden (2)

Je kunt via een andere computer een browser installatie op een Usb doen of de windows update doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt!
SimonV
9 jaar geleden
"steeds meer ads te verschijnen" kan wijzen op malware.
Als je toch bezig bent, zou je ook AdwCleaner kunnen downloaden om veiligheidshalve hierop te checken. http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb ik gedaan, super!!
Hallo.
Op de scherm van je pc staat links onder in de hoek een vergrootglas afbeelding.
Klik hierop en typ Chrome.com in.
Klik op een link die je ziet staan.
Het brengt jou bij de Chrome.com site.
Tip als je een adblocker wilt kijk dan altijd in de Google Store deze in vertrouwlijker .
Hoop dat het leuk Maat.