Hoe lang moet ik wachten op Google AdSense?

Ik heb mijn Google AdSense-account op 13 oktober 2014 gemaakt en nu op 30 oktober 2014 worden er nog steeds geen advertenties op mijn website weergegeven.

Ik heb alles gedaan wat ze zeiden: wachten op goedkeuring, daarna een advertentieblok gemaakt en dat advertentieblok op mijn website gezet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Je zult zelf een code op je website moeten plaatsen, maar dat heb je al gedaan als het goed is. Let je wel op dat je AdBlocker (of soortgelijke plugin) is uitgeschakeld? Want die blokkeert standaard (bijna) alle advertenties, waaronder die van Google.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag is: "Hoe lang moet ik wachten op Google AdSense?". Ik wacht namelijk al bijna 3 weken... En uitbreidingen die advertenties blokkeren heb ik niet.