Waarom start google chrome start langzaam op?

Ik heb google chrome al een tijdje op mijn windows 8 computer staan. Nou heb ik de laatste tijd, naar mij weten, niets veranderd aan google chrome maar twee dagen geleden begon hij ineens zo langzaam op te starten. Als ik het icoontje aanklikte, duurde het minstens 3 minuten voordat hij was opgestart. Ik heb de cache al verwijderd door middel van de CCcleaner, maar ik heb dus geen idee wat ik zou moeten doen.
Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
3.4K
SimonV
9 jaar geleden
Heb je al geprobeerd Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren?

Het beste antwoord

Heb je veel plug ins op de browser geïnstalleerd? Want dat kan je browser heel erg verslomen. Je kan ook Chrome opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je Spy/Ad/Malware?
Download ADWCleaner om deze te verwijderen.
Link staat bij bronnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb Malwarebytes Anti-Malware. Is dit de boosdoener?
Maar waarom treed het probleem dan nu pas op?
SimonV
9 jaar geleden
Als je Malwarebytes gebruikt, denk ik niet dat je last van malware hebt.
Wellicht is er een extensie die niet gevonden kan worden of dwarsligt.