Hoe kan ik Google Chrome openen zonder pictogrammen van reeds bezochte sites?

Als ik met het icoontje Chrome open of binnen Chrome op 'Nieuw tabblad' klik, krijg ik altijd 8 pictogrammen van bezochte sites te zien (1e afb.) Bij Instellingen heb ik aangegeven dat hij alleen www.google.nl moet openen (2e afb.). Hoe kan instellen dat deze pictogrammen niet worden weergegeven in Windows 8.1 64bit ?

Als men dit niet kan instellen, welke extentie kan ik dan het beste in Chrome installeren, zodat bijvoorbeeld altijd dezelfde pictorgrammen worden weergegeven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
6.6K
SimonV
9 jaar geleden
Je kunt een New Tab Redirect Extensie installeren.
Maar daarmee krijg je een blanco tabblad, zonder startpagina... http://superuser.com/questions/650567/how-can-i-hide-the-most-visited-sites-on-chrome
SimonV
9 jaar geleden
Als ik daarna bij de instellingen weer kies voor:
"Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen" en dan google instel, krijg ik geen meest bezochte sites meer te zien.
Ik weet niet of dit bij jou ook zo werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij kan dit niet met Google Chrome.

Het beste antwoord

Je kunt de extensie "New Tab Redirect" installeren:
https://chrome.google.com/webstore/detail/new-tab-redirect/icpgjfneehieebagbmdbhnlpiopdcmna

Na installatie krijg je opties te zien: kies www.google.nl als startpagina.

Zelf getest, en de pictogrammen zijn verdwenen!
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is echt precies een oplossing waarnaar ik zocht. Heel helder antwoord. Hartelijk bedankt.