kan ik mails automatisch laten doorsturen van één yahooaccount naar het andere?

ik heb een yahoo-account voor mezelf. maar ook voor onze toneelgroep is er een yahoo-account dat ik moet beheren. wat heel vervelend is, omdat ik dan telkens moet uitloggen en inloggen. en met die beveiligingstoestanden is dat niet zo evident...
nu vraag ik me af of ik de mails van onze toneelgroep zou kunnen laten doorsturen naar mijn "gewone" yahoo-account. of alleszins een melding dat er een mail op die andere account is toegekomen (dat zou ook al goed zijn, dan moet ik niet telkens gaan kijken).
Kan dat? ik heb al gezien dat je berichten kan filteren naar een bepaalde map die je moet maken (bv. je kan alle mails van één thema dan laten plaatsen in een speciale map (bv. mails over verbouwingen in een map met de naam"verbouwingen"))
Maar "doorsturen" of "melden" of zo vind ik nergens....

9 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Doe als volgt:

#1 Ga met je muis over het settings icoon en selecteer settings.
#2 Klik op accounts in het linker gedeelte
#3 Klik op edit naast het yahoo account
#4 Selecteer forward en kies 'store and forward' als optie
#5 Vul het account in waarnaar je wilt forwarden(je eigen yahoo account?)
#6 Klik op save.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
gelukt! bedankt!