hoe heet de app waar ik vraag en aanbod kan doen op buurtgenoten?

Ik hoorde een tijd terug (weet niet precies wanneer) bij koffietijd over een app waarmee je in contact kan komen met je buurtgenoten. (Geen tinder :p)
Maar bijvoorbeeld voor gitaarles. Of je wilt leren koken. En een ander bied misschien kookles aan en daar kan je dan op reageren.
iemand een idee wat ik bedoel?
Welke app is dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Peerby, een idee van Daan Weddepohl.

Toegevoegd na 6 minuten:
Peerby brengt door middel van een website en app mensen uit de buurt met elkaar in contact zodat ze spullen van elkaar kunnen lenen of huren. Peerby wil hiermee een alternatief voor de wegwerpcultuur bieden. Hierdoor is er minder behoefte aan nieuwe producten.