Hoe verwijdert men van een outlook account (hotmail) een persoon en berichten van die persoon ?

Ik bedoel niet de e-mail berichten van het Postvak maar de berichten die verschijnen als je rechts boven in de balk op het rechthoekige icoontje klikt.
Het icoontje dat staat tussen het pijltje en het wieltje.

Als ik het profiel en bericht probeer te verwijderen verschijnt het bericht:

Bepaalde gegevens van deze contactpersoon zijn afkomstig van een andere service. Je moet de contactpersoon verwijderen in de betreffende service zodat deze hier niet meer wordt weergegeven.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
met service wordt waarschijnlijk server bedoeld. Een van de berichten is: Ik zie dat je Skype beantwoord hebt, nu moeten we alleen nog een gezamelijke tijd afspreken. Ik heb helemaal geen Skype en als ik het ongewild heb, heb ik geen plannen een gezame(n)lijke tijd af te spreken.

Het beste antwoord

Klik in Personen op een contactpersoon en klik op Bewerken of Verwijderen.

Opmerking: individuele contactgegevens van personen op sociale netwerken kunnen niet worden bewerkt of verwijderd. Meer informatie over het toevoegen of verwijderen van sociale netwerken in je Outlook.com-account vind je in Vrienden op Facebook en andere sociale netwerken toevoegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is bv zo'n bericht:
Ik zie dat je Skype beantwoord hebt, nu moeten we alleen nog een gezamelijke tijd afspreken om het te proberen Ik heb helemaal geen Skype en persoon op de foto die erbij staat ken ik ook niet. Camera is afgeplakt.
Twitter e.d. heb ik ook niet.
Heel irritant.