kan ik internet krijgen op een windows xp zonder stick voor internet ?

ik heb in de buurt al naar sticks gezocht maar ze waren nergens te koop

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Je moet dan wel een UTP kabel hebben van je modem naar je PC. Die PC moet tevens voorzien zijn van een netwerkkaart.

Het verbinden middels een UTP kabel van je PC met het modem c.q. router zal meestal voldoende zijn om Windows automatisch de juiste instellingen te laten maken.

Daarna is het een kwestie van een nieuwe browser installeren (zoals b.v. Chrome) en je kunt het internet op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Waarom niet de al aanwezige Internet Explorer?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die is te oud om recente websites correct weer te geven.