Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen reacties meer lezen op de YouTube app en wel via een internetbrowser?

Ik kan nu al een hele tijd geen reacties meer lezen op de YouTube app.
Sinds het nieuwe uiterlijk is dit probleem ontstaan. Ik heb al van alles geprobeerd zoals de help feed, google en bij de instellingen zitten kijken maar nergens iets te vinden wat hiermee te maken heeft.
Onder aan de video staat niks omtrent reacties, ook niet als ik helemaal naar beneden scroll. Als ik YouTube in een browser op mijn smartphone bezoek zijn de reacties onderaan wel zichtbaar. Deze vraag is hier al eens eerder gesteld maar zonder het juiste antwoord (in mijn geval) . Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
16.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je mogelijk verkeerd kijkt, op de meeste smartphones staat het nu onder de filmpje links. Als je daar langs scrolt (naar beneden) kom je een reactie box tegen waar je zelf kan typen. Als je de reacties wilt zien dan moet je op 'reacties' drukken!

Hopelijk helpt dit een beetje!

Toegevoegd na 1 minuut:
ten eerste, ik bedoel 'de filmpjes' en het is niet links maar rechts..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In mijn geval staat alles gewoon onder elkaar (komt misschien door het kleine formaat) maar als ik het scherm kantel krijg ik volledig beeld. Het rare is dat dit zo van de een op de andere dag was verdwenen sinds de nieuwe layout van YouTube. Ik heb verder niks aan de instellingen veranderd. Ik heb even 2 screenshots gemaakt om te laten zien dat bovenstaande dus niet het geval is

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding