Wat kan ik nog doen om geen geld te moeten betalen?

Hallo iedereen, ik heb een paar dagen geleden een account aangemaakt op een Engelse site ik heb hiervoor mijn kaartgegevens en e-mailadres moeten ingeven. Nu besef ik dat ik het foute e-mailadres heb ingegeven ik weet de site niet eens meer waarop ik een account had aangemaakt!wat kan ik nog doen om mijn geld te redden. Als iemand mij zou kunnen helpen dat zou heel vriendelijk zijn!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
9 jaar geleden
kijk eens in je geschiedenis van je browser wellicht kon je daar achter de naam van de site ?
het is wat raar dat je dat niet weet ?
maar goed als je nog wel je inlog gegevens weet met dat verkeerde email adres dan zou je in principe nog in je account kunnen
komen en het opheffen of daar help bij vragen van de site zelf maar wat ook kan gebeuren is omdat je de account niet hebt bevestigd
via de mail die naar het verkeerde adres is gestuurd dat er helemaal geen account is aangemaakt ? of eenhalf afgemaakt account
dus zouden je gegevens ook niet worden gebruikt.
omdat je er niet helemaal doorheen bent gekomen.

meer kan ik er niets van maken.
zeker als het om buitenlandse sites gaat kan je niet veel zeggen over
rechten of plichten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
meestal moet je je inschrijving bevestigen via een mailtje die ze je gestuurd hebben
als je die niet kunt openen word de inschrijving ook niet doorgevoerd
of de afrekening afwachten daarop staat vanzelf de organisatie waar je je ingeschreven hebt

Antwoorden (1)

je kan proberen om in je webgeschiedenis te zoeken. bij chrome doe je dat door op ctrl+h te drukken, bij de andere browsers zijn er zeker weten ook manieren om dit te doen.