Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat gebeurt er met een email adres dat nooit meer gebruikt wordt na bijvoorbeeld overlijden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het een adres van een provider is, dan zal het account wel opgeheven worden door de nabestaanden (of vanzelf ophouden als er geen rekeningen meer betaald worden). Bij het opheffen van het internet-abonnement zal het betreffende e-adres weer vrijkomen voor gebruik door een ander.

Bij hotmail e.d. zal het wel zo zijn dat als er al heel lang geen activiteit meer is op het betreffende account dat ze je dan een mailtje sturen met de vraag of het e-adres moet blijven bestaan en als daar dan geen antwoord op komt wordt het misschien wel weer vrijgegeven.
Zo had ik ooit een e-adres van freemail. Jaren niet gebruikt. Pas weer eens geprobeerd of het e-adres nog werkte en het e-adres bleek niet meer te bestaan (tenminste niet meer met mijn gegevens, ik kwam er niet meer in).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij hotmail is het zo dat je mailadres na 90 dagen inactiviteit wordt geblokkeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding