Waarom zie ik bij sommige internet-afbeeldingen een rood kruisje in de linker-bovenhoek in plaats van de afbeelding?

Het gaat niet om email bijlagen maar afbeeldingen op een internetpagina.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
4.5K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat de afbeelding die getoond dient te worden niet de tijd heeft gehad om te laden vanaf de bron waar de afbeelding afkomstig is.
Of dat de afbeelding is verwijderd.

Ook kan het zijn dat de web browser het type bestand niet ondersteund en dan een x laat zien.

Een rood kruisje geeft aan dat Internet Explorer iets niet kan 'vinden'. En om te weten of dat iets met de beveiliging van Internet Explorer te maken heeft, moet u zo'n website eens toevoegen aan de lijst met vertrouwde websites . Als de foto dan wél wordt getoond, dan is het inderdaad de beveiliging van Internet Explorer. Wordt de foto niet getoond? Dan is er iets mis met de internetverwijzing van die foto en daar kunt u niets aan doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer de afbeelding niet kon gedownload worden, verschijnt er een symbooltje ipv de afbeelding.

Je kan de afbeelding alsnog proberen te downloaden door via je rechtermuisknop "afbeelding weergeven" te selecteren.