Hoe kun je in een tekst op internet een woord een link laten zijn?

Bijvoorbeeld, je ziet vaak staan "klik hier voor meer informatie". En als je dan op het woordje hier klikt, volg je de link zeg maar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Dat kun je erin programmeren door gebruik te maken van de tags:
hier

Toegevoegd na 2 minuten:
En als je slim bent, dan voet je target="_blank" toe, om er voor te zorgen dat de link in een nieuw venster geopend wordt in plaats van in je huidige venster, zodat als ze de link gezien hebben, ze het nieuwe venster kunnen sluiten en weer terug zijn op jouw site.

Dit doe je dan alsvolgt:
hier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je web-builder gebruikt kun je ook het woord selecteren, markeren als 'hyperlink' en dan een url er aan verbinden