Kun je apps ook op pc gebruiken?

Heb een iPad en wil Apple-pc aanschaffen. Bedoeling is dat ik notities die ik op iPad maak ook meteen terug kan zien op de nieuwe pc. En zo nog wat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

jazeker! met icloud wordt dat allemaal gesynct. notities die ik op mijn iPhone typ komen vrijwel gelijk op mijn macbook, iPad en iPod touch terecht.
zelfs een aantal apps die niet standaard op apple apparaten zitten hebben die funtie (niet allemaal)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het niet lukt dan kan je proberen je notities en foto's over te zetten of log in met hetzelfde Apple ID.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Is meer een reactie dan een antwoord op de vraag.