Kloppen mijn bedragen van adsense nou wel?

hallo,
Ik heb nu al 3 jaar een YouTube account die gekoppeld is aan adsense. Mijn bedragsdrempel is 70 euro. Er staat dat er in die 3 jaar ik nu op 60 euro en 30 cent zit. Maar als ik op YouTube kijk zie ik dat ik op $86,30 klopt dit wel? Ook zie ik dat van 1 februari 2015 tot eind februari 2015 ik geen ene cent heb verdiend maar hoe kan dit. Er staat in de maand dat ik 16554 paginaweergaven heb, klikken 256, ctr 1,55%, cpc €0,04 en rpm 0,55 en dan geschatte inkomsten van de gehele maand 0 euro. Zou iemand me dit kunnen uitleggen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Het lijkt alsof het drempel bedrag niet is behaald, nu staat die drempel op 70 en je hebt 60, en wordt er dus nog niet uitgekeerd. Het staat in het overzicht een beetje cru op 0.00 euro en dat komt omdat je anders per klik wordt betaald. Verklaart overigens niet dat YouTube zegt dat je $86,30 hebt, want dat is naar huidige koers zo'n 79 euro, en dus met 9 euro ruim over de drempel.... Ik kan iets indenken van een vaste koers die ingezet is op het moment dat de drempel waarde is ingesteld 3 jaar geleden, want toen stond de euro er stukken sterker voor met 1,3050 dollar voor een euro, en dan is je verdiende bedrag 66,10 euro, zo'n 4 euro onder de drempel.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb er een foto gedaan en het zit echt op $86 en als ik op dit site ga op €60