Hoe zet je een foto met achtergrondmuziek op YouTube?

Ik heb een eigen single die bijna af is en die zou ik graag op YouTube willen zetten met een foto. Dan zie je zeg maar een foto met als achtergrondmuziek mijn liedje. Hoe doe je dit? Is daar een app voor ofzo? Alvast bedankt voor de mensen die reageren!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
6.5K

Antwoorden (3)

Met windows movie maker de foto en de muziek invoegen, en dan op de zelfde tijd af laten spelen. Opslaan en uploaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt verschillende programma's waarmee je dit kan doen.

Sony Vegas pro 12 (kost geld maar perfect voor het bewerken van videos).
Windows Movie Maker die meestal automatisch voor-geïnstalleerd is bij Windows.
Camtasia Studio (30 dagen gratis gebruiken, perfect voor eenmalig gebruik dus).

Windows Movie Maker is het makkelijkste, je download het programma als die nog niet automatisch bij je PC zit inbegrepen: (http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/movie-maker)

Start Movie Maker op..
Als je deze afbeeldingen bekijkt wordt geïllustreerd hoe je het moet doen.

Als eerste de foto/video toevoegen: http://prntscr.com/6d4g1y
Daarna pas de muziek: http://prntscr.com/6d4gqx

Ga daarna naar bewerken, typ bij "Weergaveduur" in hoeveel seconde het liedje is.
Klik daarna op "Bestand" -> Film Publiceren -> Youtube -> Log in met je gegevens. -> De rest doet hij vanzelf. -> Je krijgt na het renderen en het uploaden de link of ga naar je kanaal en kijk tussen de video's.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor dat je de video upload, kunje met YouTube zelf al editen:
-Knippen
-Plaatjes ertussen plakken
-Muziek eronder zetten
-Kleur beeld veranderen
En nog meer dingen!

Hopelijk heb je hier wat aan!

Toegevoegd na 2 minuten:
En het is helemaal GRATIS!

Lijkt net reclame voor een product!