Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb zelf firefox, opera, safari, flock en chrome. Als ik heel eerlijk ben is chrome absoluut de snelste. Dat was voor mijn gevoel al zo maar ik heb ze ook echt getest.
Dat heb ik gedaan op deze website:
http://clients.futuremark.com/peacekeeper/results.action?key=3Mk9

Daar staat ook dat chrome veruit de snelste browser is. Voor zowel windows als op de mac.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb de link naar de uitslagen van mijn browsers gegeven. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling want je wil vast je eigen browsers testen.
Dit is de juiste link:
http://clients.futuremark.com/peacekeeper/index.action
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Ik gebruik google chrome :) ik vind het prima werken, beter dan de anderen. (mozilla firofox en internet explorer.. er is ook safari maar ik heb nog niet gebruikt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google Chrome, sneller is er niet, voor zover ik op de hoogte ben;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mozilla Firefox 3.5 en Google Chrome 3 komen beide even snel uit de test van de Consumentenbond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik nu opera
omdat firefox constant hangt bij mij
en fire fox gebruikt veel intern geheugen

vind het wel een fijn programma maar de ellende die ik er van heb met win7
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opera is het prettigst, maar je kunt verschillende browsers gebruiken. Ze hebben alle hun eigenaardigheden. Met de een gaat het telebankieren niet goed, met de ander het afspelen van filmpjes of het bekijken van een bijzondere site. Qua snelheid ontlopen ze elkaar niet veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google chrome gaat nog al snel & Firefox geloof ik ook.
Normale Internet Explorer gaat erg langzaam en traag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opera Turbo.

Die comprimeert je plaatjes voordat ze worden geladen. Aangezien 't browsen vooral traag gaat door plaatjes, is dat de snelste browser.
Opera Turbo is een speciale mode van Opera. Met een simpele druk op een knopje linksonder kan je switchen tussen wel- of niet Turbo. Bij Turbo zien de plaatjes er wel wat minder fraai uit. Maar gezien de enorme populariteit van het JPG-formaat, wat altijd al verlies geeft vanaf 't moment dat de foto wordt opgeslagen in je fototoestelletje, zal dat bij velen de pret niet drukken, als snel browsen prioriteit heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de bekende browsers, gaat chrome het snelste, ook omdat zijn html 5 het beste ondersteunen, maar ik vind de interface van firefox handiger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geachte,

Ik zelf gebruik een nieuwe browser "GoSurf" en ben hierover zeer tevreden en kan ik je zeker aanbevelen !

Voor meer info : zie de bijgevoegde link !

Mvg,

Karel8158
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GOOGLE CHROME . PUNT UIT
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google Chrome en Opera zijn de snelste internet browsers naar mijn mening. Opera is volgensmij het snelste. Opera internet browser is echt heel snel, dat kun je van mij aannemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf gebruik ik Google CHorm en uit odnerzoek is gebleken dat die 20X sneller is dan IE6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google Chrome, die gebruik ik nu een tijdje, en hij is heel erg snel, ik vind hem wel sneller als firefox
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel snel
maar er zijn ook beperkingen
krijg niet alles ermee open
Firefox zeker en vast
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google chrome is heel snel.
Maar ik heb het idee dat Safari (voor windows) net ietsje sneller is. Maar ik gebruik zelf dus chrome en ben daar erg tevreden mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook Google Chrome
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb totaal geen problemen met mijn firefox, ik zou voor u alvast firefox 3.5 aanraden, google chrome is goed, maar ik heb ondervonden dat er toch wat mankementjes tussen zit bij het openen van nieuwe websites. firefox werkt bij mij dan wel. Heeft veel extra's, u kunt zelfs de bureaublad van uw browser veranderen, enz. ... . Weet niet hoe het anders bij chrome zit?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik standaard firefox, gaat prima
Ik gebruik ook Chrome en wil niet anders meer :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding