hoe geraak ik terug naar de klassieke versie van google maps?

ik kan niet meer naar de klassieke versie. tot voor kort lukte dat wel. maar ook als ik nu aanduid dat ik naar de klassieke versie wil, krijg ik de nieuwe. wat kan ik doen?

8 jaar geleden
in: Internet
3.4K

Het beste antwoord

Ik vond nog twee mogelijkheden (ik weet niet hoe lang ze nog werken):
https://maps.google.com/maps?output=classi
https://www.google.com/lochp

Officieel kun je na de update niet meer overschakelen naar de klassieke versie van Maps.
SimonV
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
ik heb helemaal niet geupdated, daarom begrijp ik het niet goed...
Ik heb die lochp getest, werkt goed maar ik kan die niet toevoegen aan mijn bladwijzers om één of andere reden.... er komt gewoon geen mogelijkheid om dit toe te voegen. Gek toch...
liveisgreat
8 jaar geleden
bij die andere link kan ik het ook niet bookmarken. Ik heb nu de link op mijn bureaublad gezet, maar het is heel raar dat het toevoegen wordt tegengehouden. ik vind dat een klant toch moet kunnen kiezen welke versie hij wil...
SimonV
8 jaar geleden
Bookmarken lukt mij wel: misschien moet je de naam veranderen van Google Maps in bijvoorbeeld Oude Google Maps?
liveisgreat
8 jaar geleden
ik krijg gewoon het icoontje voor bookmark niet :-/. Maar ik zie dat ik dat nu ook niet heb (dus ik kan deze site ook niet bookmarken). zal dan wel aan mijn pc liggen. Of kan je iets maar één keer bookmarken?
SimonV
8 jaar geleden
Als je in Chrome bij de betreffende pagina op [Ctrl] D drukt, wordt er niets opgeslagen?
(Eventueel toevoegen aan bladwijzerbalk)