Wie zit er achter namecombat.nl ?

Wie (welk bedrijf) zit er achter namecombat.nl ?

Extra vragen:
Waar halen ze de getoonde informatie vandaan?
Welk doel heeft deze site voor de maker/eigenaar?

Cryofiel
8 jaar geleden
in: Internet
3.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Puur entertainment. Alle informatie is waarschijnlijk uit de duim gezogen (net als liefdemeters e.d.)
Cryofiel
8 jaar geleden
Dat vermoed ik ook. Misschien dat ze de "vergelijking" baseren op de letters in de naam, zodat er in ieder geval altijd hetzelfde resultaat uit komt rollen. Maar: wat is dan het doel van zo'n site? Halen ze inkomsten uit de getoonde advertenties? Of proberen ze mensen ertoe te verleiden zich "uit te schrijven", wat alleen kan als je je e-mailadres opgeeft - en verkopen ze de op die manier verkregen e-mailadressen aan spammers of marketeers?

Antwoorden (1)

Domeinnaam namecombat.nl
Status actief
Houder Versio BV
Administratieve contactpersoon support@versio.nl
Registrar AXC
Francois Haversmidtwei 2
8914BC Leeuwarden
Nederland
Technische contactpersonen support@versio.nl
DNSSEC nee
Domeinnaamservers coco.ns.cloudflare.com
woz.ns.cloudflare.com
Datum registratie 2012-06-05
Datum laatste wijziging 2015-02-02
Administratie door NL Domain Registry
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Waarom een min?