Hoe kan ik een word document van een andere computer naar word of wordpad in mijn computer overzetten?

Het document is al naar mijn emailadres gestuurd.

8 jaar geleden
in: Internet
2.5K
Cryofiel
8 jaar geleden
Email openen, document (in de bijlage) downloaden en ergens op jouw computer opslaan. Of email openen, document direct vanuit je email openen (dan zal automatisch Word of Wordpad starten), en vanuit Word of Wordpad kiezen voor "Opslaan als..." en dan opslaan op een mooi plekje op jouw computer.

Antwoorden (2)

Door het document te openen met Word, en vervolgens op jouw computer op te slaan.
Amadea
8 jaar geleden
simpel log gewoon in op je emailadres op de andere pc ?

En sla het document in je email op
maar als je alleen wordpad hebt wordt het wat lastig ?

misschien kan open office je dan helpen ?
daarme kan je word bestand openen

als je er regelmatig gebruik van moet maken is misschien dropbox iets ?

maak je gebruik van een gmail is google drive ongeveer hetzelfde als dropbox

deze heeft ook ene soort office google docs office

heb je een hotmail of live mail ?
dan is one drive iets voor je

heb je geen van die email adressen kies dan dropbox.
capthavoc