Hoe komt het, dat ik bij doorzending van een digitaal kranteartikel soms een hele serie onderstreepte blauwe woorden zie i.p.v. het kranteartikel?

8 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je meer vertellen over de situatie. Gebruikte hardware, software, OS etc?
corzijlstra
8 jaar geleden
Zie mijn reactie op het antwoord van Juno18.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@corzijlstra Die is ook niet goed doorgezonden... :D

Antwoorden (2)

Het gekopieerde artikel wordt automatisch in de Engelse taal verstuurd. Selecteer het hele gekopieerde artikel - bijvoorbeeld met Control-A, kies dan voor taal en selecteer vervolgens Nederlands.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik weet niet wat je met "doorzending" bedoelt, maar blauw en onderstreept betekent meestal dat er een link onder zit.