Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik weer dingen dowloaden op mijn telefoon ?

Hallo, ik heb een telefoon de alcatel ontouch pop c5 ik wil iets dowloaden bij play store en opeens geeft hij aan: foumelding Fout bij ophalen informatie. dus ik kan geen apps meer dowloaden heel raar zomaar.En het ligt niet aan de mb daar ligt het niet aan Help me! ik kan bijna niks meer met me telefoon . waarom kan ik niks meer dowloaden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
612

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb ook zoiets gehad en ik kon het oplossen door de alleroudste versie van play store te gebruiken. Dan kan je in ieder geval weer iets downloaden. Dit kan door naar instellingen te gaan en dan op 'applicaties' te klikken. Dan zie ik de titel 'applicaties beheren' staan. Als je daar naar gaat zie je alle apps die je gedownload hebt, waaronder dus de play store (ik heb die niet gedownload want die applicatie stond er al op, maar toch staat play store erbij). Als je daarop klikt kom je bij de gegevens van deze app. Als je dan klikt op 'updates verwijderen'. Lijkt het of je de play store gaat verwijderen, maar dat is niet zo want de play store kan je niet verwijderen. je moet dus gewoon verder klikken op 'oke'. Als je daarna de play store opstart zie je een heel ander beeld maar het is en blijft de play store en met die versie kon ik wel weer dingen downloaden. Ik hoop dat het bij jou ook werkt, maar ik weet het niet zeker want jij hebt een andere mobiel en een andere foutmelding. Bij mij kon ik de goede versie van de play store weer gebruiken na een aantal updates.

Ik hoop dat e er wat aan hebt en dat het werkt. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dankjewel Yolola voor je antwoord ik zal het proberen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding