Hoe kun je in Gmail beveiligingsmeldingen uitzetten?

Als ik in Gmail inlog, krijg ik een e-mail waarin staat dat ik ingelogd ben. Dat is tamelijk nutteloos. Hoe kan ik dat uitzetten?

Er is een pagina in account waar je de instellingen voor meldingen kunt beheren. Maar je kunt de vinkjes die daar staan niet verwijderen, terwijl dat volgens de helppagina wel zou moeten kunnen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
11.8K

Antwoorden (1)

Dat gebeurt alleen wanneer je inlogt vanaf je ander dan je vaste digitale apparaat. Het is een waarschuwing dat misschien een vreemde op jouw account zit.

Als je bent ingelogd en helemaal naar beneden scrollt en zie je daar rechts onderaan de tekst
Laatste accountactiviteit: .. minuten geleden. 'Details'.

Je klikt op het woord Details en dan krijg je een popupscherm waarin je de activiteit in jouw account ziet staan. Onder die lijst staat

Meldingsvoorkeur: Een waarschuwing weergeven bij ongebruikelijke activiteit. 'Wijzigen'.

Je klikt op het woord Wijzigen. Daar kan je het vinkje dat bij 'Een waarschuwing weergeven bij ongebruikelijke activiteit' staat weghalen, en het plaatsen bij 'Nooit een waarschuwing weergeven bij ongebruikelijke activiteit'. Op die manier zet je de beveiligingsmeldingen uit. Maar dan duurt het dus ook een poos voordat je erachter komt wanneer er wél een vreemde op jouw account heeft gezeten. Dit is echter de enige manier om die berichten stop te zetten.
Amadea