Waar kan ik mij beklagen over klantonvriendelijkheid bij Microsoft Outlook?

Microsoft reageert niet op klachten. Zij doen er niets aan. Dat geldt zowel voor klachten per brief via de post als voor online verzonden klachten. Ik heb een nieuw wachtwoord nodig voor een e-mailadres van mij. Dat hoeft toch niet zo moeilijk te zijn?

8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

U kunt een klacht indienen bij Microsoft via de website https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus. U kunt hier een klacht indienen over klantonvriendelijkheid bij Microsoft Outlook.
Bronnen:
4 maanden geleden