Mag ik op "listenonrepeat" eindeloos gratis naar een [en het zelfde] lied luisteren?

"Listenonrepeat" is geweldig!
Mijn vraag is om er zeker van te zijn dat het gratis is en blijft en waarom staat er dan vermeld hoe vaak ik naar de diverse songs geluisterd/gekeken heb?

Waarom wordt dit geturfd / bijgehouden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja
Natuurlijk blijft dit gratis. Als youtube gratis blijft dan dit ook. Het is niet anders dan truc mogelijk gemaakt door een paar handige programmeurs. Dezelfde vraag is: blijft yt gratis als ik 100 een nummer op yt beluister.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom wordt het aantal dan geturfd? bijgehouden?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De truc is om de (door Youtube vertstrekte) embedded code van de betreffende video aan te vullen met een "loop" parameter. Kan iedereen met een eigen website zelf ook doen. In geval van listenonrepeat wordt het automatisch gedaan. Hier leggen ze het ergens anders ook nog even uit: http://youtubeloop.net/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En wie echt alle parameters wil weten:
https://developers.google.com/youtube/player_parameters
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@jodokus52 Waarom wordt het aantal dan geturfd? Voor de leuk. Kan je mooi opscheppen tegen je maten, ik heb al 153 keer bohemian rhapsody achter elkaar geluisterd!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
You'r kidding me!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@jodokus52
Nou ja, dat is wat overdreven, maar dat is het idee. Of iig het heeft niks met betalen te maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou ook vooral niet weten wie dat geld zou moeten komen ophalen...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
...en hoe...? Dat youtube gratis is, ja dat weet ik. Waarom, geen idee, maar heeft iets met hoe vaak mensen jouw filmpje bekijken te maken, heb ik begrepen. [Geen idee hoe of wat verder.] Maar hoe kan iemand als listenonrepeat in de lucht houden zonder 'money'? geen idee, daarom snap ik niet dat ik geturfd wordt... dat is toch niet logisch!?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@jodokus52 Reclame... Youtube laat reclame zien, listenomrepeat laat reclame zien. Elke keer als jij dat ziet of nog beter als jij daar (per ongeluk) op klikt krijgt een webbeheerder 0.05 cent ofzo. GV>Reclame
Nu.nl>reclame
Elke website die gratis is> reclame Hoe vaker het filmpje gekeken wordt hoe ongunstiger het is voor yt, totdat ze er een reclame aan hangen dan verdient deze zich terug. Voor dat yt door google werd opgekocht draaide ze miljoenen verlies per jaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Natuurlijk, ik vergat dat ik een adblock heb en derhalve geen reclames zie ... gelukkig! maar daarom dacht ik er dus niet aan. Blijft natuurlijk onzin, dat turven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lees evt ook:
http://listenonrepeat.com/terms/
http://listenonrepeat.com/privacy/