Welke website geeft uitkomst bij het maken van een vragenlijst?

Ik ben op zoek naar een online website waarop ik systematisch een vragenlijst kan maken (inclusief schaalmatrix, tegenstellingen en tekstvelden) en waarvan ik de resultaten overzichtelijk in een bestandje kan ontvangen.

Toegevoegd na 50 seconden:
De resultaten per persoon uiteraard.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (3)

Voor mijn scriptie heb ik ooit thesistools gebruikt. Zo te zien nog steeds in de lucht:

http://www.thesistools.nl/

Hier kon ik destijds verschillende type vragen verwerken, overzichten tonen per vraag en ook verschillende outputfiles genereren, bijvoorbeeld voor SPSS
8 jaar geleden
Google docs (gratis) heeft de module forms. Daarmee draai je in enkele minuten een enquête in elkaar. De gegevens worden verzameld in de google spreadsheet. Geniaal als je het voor het eerst ziet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb zelf voor de survey uit mijn thesisonderzoek gebruik gemaakt van Qualtrics (studeerde in Brussel, dus misschien niet heel bekend in NL). Het was in ieder geval een erg fijne tool met exportfunctie naar o.a. Excel en SPSS. Ook veel variatie qua vraagvorm mogelijk (likert, matrix, slider, multiple choice).