Ik krijg spam met in de eerste regel van de tekst de naam van een vroegere buurvrouw. Hoe kan dat?

Die buurvrouw woonde op hetzelfde huisnummer maar met een andere toevoeging.

Toegevoegd na 29 seconden:
Ik heb dat berichtje uiteraard niet geopend.

7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Spammers kunnen informatie over u verzamelen door middel van verschillende technieken, zoals het kopen van e-maillijsten, het crawlen van websites en het gebruik van sociale media. Als uw buurvrouw ooit een e-maillijst heeft gekocht, kan de spammer deze informatie hebben gebruikt om uw naam te verzamelen.
Bronnen:
4 maanden geleden